מעבר למשרד חדש

טיפים מקצועיים למשרד החדש

טיפים מקצועיים למשרד החדש

קצב הצמיחה של העסקים נותני השירותים צומח בהתמדה. לראייה, נכון לשנת 2015 עומד מספר עורכי הדין בישראל על עורך דין אחד לכל 110 אנשים. עלייה דומה אנו מוצאים גם במקצועות חופשיים אחרים, כמו ראיית החשבון, התיווך וכולי. פתיחת משרד לבעל מקצוע עצמאי (שמצליח) אורכת כארבע שנים בממוצע. להלן מידע שימושי המוגש לך בצורת 12 טיפים חשובים.

טיפים אלו מיועדים לחולמים לצאת לדרך חדשה וכמובן לאלו הרוצים לשפר את איכות עבודתם מבחינה פונקציונאלית, תכנונית ועיצובית.

1. חשוב להעז ולהביע את עצמך באמצעות המשרד, ובמילים אחרות – להיות שונה מהאחר. שימוש במוטיב חוזר בעיצוב המשרד יכול לעתים לשעמם, והטיפ הטוב ביותר הוא להעז ולעשות משהו שונה, כמו קיר בצבעים עזים או ריהוט בגוונים רועשים. כך יזכור הלקוח את  המשרד שלך, ואולי בתת-ההכרה שלו זה יהיה הדבר שיביא אותו שוב.

2. זכוֹר לא להעז יתר על המידה! בסופו של דבר המשרד הוא ביתך החדש. מבחינת הלקוחות שלך הוא מייצג אותך, ולכן יש להעז במידה הרצויה ולא להפריז.

3. משטחי העבודה חשובים לא פחות – שולחן העבודה, הדסק שלך, זהו המקום שבו בסופו של דבר אתה עובד. השתדל לבחור בחומרים איכותיים ונוחים לצרכים שלך. אל תתעלם מסוגיית האחסון. רוב האנשים הם אגרנים באופיים. קשה להיפטר מדבר-מה שאינך בטוח אם תזדקק לו בעתיד. אחסון פונקציונלי בסביבתך יפתור זאת.

4. עונָה טובה למעבר למשרד החדש ­– הקיץ. לא חשבת על זה, נכון? הנטייה לעשות שינויים בחיים טובה לאין ערוך בקיץ, ומכל הבחינות. עונת הקיץ היא העונה התוססת ביותר במעגל עונות השנה.

5. אור טבעי – מלבד החיסכון העצום בחשמל, חשוב לדעת כי אור טבעי משדר חמימות. יש שיחְלקו עלַי בנוגע לכך ויטענו שאור מלאכותי מפיק תוצרת רבה יותר מהעובדים. זה אולי נכון, אך שוב נשאלת השאלה – מה תרצה לשדר?

6. אל תבזבז על ריהוט יוקרתי מיותר. בסופו של דבר המשרד הוא עסק. אם ההשקעה הראשונית מאפשרת לך – זה אפשרי. אם לא – זכור כי אולי לא הרחק ממך סגר מישהו את העסק וכעת הוא מציע את כל התכולה למכירה. לריהוט במשרדים אין בלאי גבוה, ובדרך כלל תמצא אותו במצב טוב.

7. חשוֹב כיצד אתה מנצל את השטח. כחלק מתהליך הייעול יש לנצל כל פיסת שטח פנויה בחלל העסק. תכנון נכון פועל טוב יותר עבורך, מביא לחיסכון בזמן יקר ולתפוקה גבוהה. אין ספק שלשם כך נדרש אדריכל המתמחה בעיצוב משרדים, אדם מקצועי שיחלק ויתכנן את השטח בצורה אופטימלית, חכמה ונכונה.

8. ציוד שאתה מרבה להשתמש בו – אל תתפשר בנוגע אליו! רכוֹש את הציוד המשרדי הטוב ביותר. ההשקעה שווה את זה. ציוד טוב יחסוך לך זמן עבודה ותקלות, וישאיר אותך עם ראש שקט ועם עיצוב מרשים.

9. הזול הוא היקר – את המשפט הזה ודאי כבר שמעת! ובכן, הוא תקף גם כאן.

10. אין ממה לפחד – ההתחלה תמיד קשה יותר. ליווי של בעל מקצוע מהתחום ושיתוף פעולה עמו יובילו אותך לכיוון הבטוח של ההצלחה.

11. בחר את המקום הנכון! חיפוש משרד יכול להיות מייגע ואף ממושך. הדרך הנכונה לעשות זאת היא ברגל. יש לחפש את הסביבה המתאימה, לטייל רגלית בסביבה ולוודא את הימצאותה של חנייה נגישה בקרבת מקום, נגישות וקרבה למקומות אטרקטיביים אחרים באזור.

12. חדר ישיבות: ראשית, שאל את עצמך את השאלה העיקרית – האם אתה זקוק לו? אם אתה בעל העסק ואתה מעסיק רק עובד או עובדת, אינך זקוק לו. חדר ישיבות תופס שטח יקר. לא כל משרד זקוק לחדר ישיבות, אך אם הוא בכל זאת נדרש יש להקצות לו שטח בהתאם לתדירות הפגישות המתקיימות בו.

צור קשר
03-903-3003

לקבלת הצעת מחיר ולמידע נוסף, השאירו פרטיכם ונחזור אליכם

נא למלא את כל השדות
הודעתך נשלחה בהצלחה
 
"כאשר פלוני מגיע לעיר במטרה לפתוח עסק הוא בודק מה לא פתחו ואז פותח עסק, כאשר יהודי מגיע הוא בודק מה עובד הכי טוב ומשכפל!"
כדאי לצחוק